Home

dinsdag 23 april 2013

Fashion!

Hi everyone!

Het is weer tijd voor een blog :)
En ik hou heel veel van mode dus ik dacht: Ik maak een blog over mode !
Ik ben echt fan van die hele dure merken als:

- Louis Vuitton
- Coco Chanel
- Marc Jacobs
- Gucci

Alleen het nadeel van deze super gave merken is: Ze zij te duur :(
Zo jammer!
Ik heb wel een papieren tasje van Chanel + 2 lege parfum flesjes ^^ (zie foto's hieronder)
Die heb ik gekregen van iemand :)
Ook hou ik van wat goedkopere merken:
- H&M
- Primark
- Converse All Star
- Outfitters Nation

Ja, dames en heren, er komt gewoon nog meer over mode (ik ben maar een klein beetje modefreak)
Ik hou ook zelf van mode ontwerpen (niet dat het echt goed lukt ofzo)
Maar by the way, ik kan er lekker mijn creativiteit in kwijt.
Onder dit bericht een paar foto's van een paar van mijn (redelijk gelukte) ontwerpen.
I hope you like it!
En dat was het alweer voor today.
Ohja, nog even achteraf ik heb bijna vakantie dus dan ga ik ook lekker veel bloggen :)

Kiss,
xbloggerloverx









Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike