Home

maandag 21 september 2015

Tips voor als je crush in het buitenland woont

Hii!

Ik ben weer terug van weggeweest! Yeahh, eindelijk! Dit soort artikelen vind ik super leuk om te schrijven, dus dit zal zeker niet het laatste artikel rond dit onderwerp zijn.






Mensen, ik ben nog nooit zó verliefd geweest, alleen wanneer Maaike één keer verliefd wordt, gelijk op een Belg. Ik kende hem al een paar jaar, maar hij was altijd 'het broertje van,' dus ik zag hem nooit. Eind vorig jaar had ik al veel met hem gesproken, dit jaar hebben we elkaar pas echt goed leren kennen. Guys, ik heb zoveel met hem gepraat niet normaal! Iedereen in de omgeving stond er ook echt versteld van. Ik heb zelfs de laatste nacht bij hem in de tent geslapen (NEE ER IS NIKS GEBEURD). Alleen, ik ben echt een kneus, want ik kwam er in de auto naar huis pas achter dat ik hartstikke verliefd was. Handig. Ik heb de hele weg zitten huilen.

Eenmaal thuis; we hebben ongeveer dagelijks contact via Facebook, niet extreem veel of zo. Jongens reageren zó kortaf, verschrikkelijjjjjjk! Soms word ik er echt agressief van. En dan hoor je via via dat hij jou ook leuk vind, AMAI! Dat is nu een week geleden, ik was zo blij, ik kon wel janken. Heb ik ook gedaan trouwens.

Maar de tips:

1. Contact via social media
Ook al reageren jongens super kortaf, het is toch een beetje contact.

2. Schrijf een brief
Ja, een handgeschreven, papieren brief. Zo laat je zien dat je moeite voor hem doet, misschien snapt 'ie de hint.

3. Skype
Super tof dit, want je kunt elkaar zien en horen. Dit heb ik zelf nog niet gedaan, komt waarschijnlijk doordat ik het druk heb met school.

4. Afspreken
Pak de trein en zoek 'm op, of haal hem naar je toe. Dit kun je doen wanneer je vertrouwen hebt dat het iets tussen jullie gaat worden.

5. Praat erover met vriendinnen
Dit lucht zo enorm op! Zo weten ze wat er in jou omgaat en kunnen ze je even geruststellen en eventueel wat tips geven.

6. Schrijf je gevoel op
Klinkt cliché, is het niet. Dit helpt mij altijd! Vaak als je dingen opschrijft krijg je dingen beter op een rijtje, dus ook je crush in het buitenland.

Zelf vind ik het heel moeilijk dat mijn crush (heel misschien bijna vriendje) in België woont. Hij komt in oktober (33 nachtjes!) naar hier. Daar heb ik enorm veel zin in! Ik ga hem echt omhelzen als ik hem zie en natuurlijk duidelijk te krijgen of hij mij wel écht leuk vind. We gaan ook zeker helemaal bijpraten, want praten via Facebook gaat gewoon echt niet soepel.

Nou, ik hoop dat jullie het leuk vonden. Ik in ieder geval wel, haha!

Tot heel snel!

Liefs,
Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike