Home

zaterdag 11 oktober 2014

Ik ben een slechte Hollander

Hi!

Ja, ja. Wat een pakkende titel toch weer. 'Ik ben een slechte Hollander.'
Wat kun je daar nou van verwachten? Nou..!
Laten we beginnen, dan kom je er wel achter.


Als eerste, ik lust geen kaas. Als het iets is waar wij als Nederlanders bekend om staan is het wel kaas. Ik presteer het om dat niet lekker te vinden.


Ook stamppot, de naam al, blèèh. Vooral aardappel. De laatste tijd vind ik aardappels echt niet meer te eten. Het moet wel, maar geef mij maar rijst (of pasta).


*NEEM DE VOLGENDE PUNTEN MET EEN FLINKE KORREL ZOUT SVP*

Ik draag geen klompen. Behalve als ik even snel door de tuin moet lopen, maar dan pak ik die van mijn vader, die draagt ze wel, omg.


Ook in de klederdracht kun je mij niet vinden. Geef mij maar een spijkerbroek.


Dit nuttige artikel heeft je vast heel erg geholpen met je algemene ontwikkeling! *sarcasme*


Zijn jullie ook zulke slechte Hollanders? ;p

Liefs,
Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike