Home

dinsdag 21 oktober 2014

Tea Timee!

Hi!

Samen met Aimée heb ik het volgende bedacht: Eens in de zoveel tijd (moeten we nog afspreken) allebei een artikel over hetzelfde onderwerp schrijven, die plaatsen en verwijzen naar elkaars blog.
Dit leek ons een erg leuk idee. Zo kun je een artikel lezen vanuit twee verschillende 'perspectieven.'

Deze keer gaat het over thee, want we zijn allebei dol op thee, enjoy!

Zeg je thee, zeg je herfst, bij mij dan (:
Ik drink redelijk vaak thee. 's Morgens voordat ik door de kou op de fiets moet. 's Middags als ik weer thuis kom van school, soms zelfs twee kopjes. En 's avonds voor het slapen gaan.
Het liefste drink ik venkelthee.


Ik heb ook wat leuke plaatjes over thee en herfst van weheartit geplukt.




Sweater + thee = Perfect!


Thee bij de kachel, van die geweldige dingen die ook bij de winter/herfst horen!


Lichtjes, thee, kussens, kaarsjes, koekjes (:


Herkenbaar? Echt wel!


Dé herfst outfit, sjaal & vest.





Nog zo'n mooie herfst outfit.


Je kunt nooit te veel sweaters hebben.



Things I like !




Lichtjes, liefdeee!


Precies dit!


Dit artikel kun je ook lezen op de blog van Aimée!

Liefs,
Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike