Home

dinsdag 4 augustus 2015

Boeken die ik op vakantie ga lezen

Hii!

In de vakantie heb ik ook weer tijd om wat boeken te lezen. Ik heb er een heel aantal en ik laat ze vandaag aan jullie zien!





Als eerste twee boeken van dezelfde schrijfster, I heart Hollywood en I heart Paris. Het zijn gevolgen op I heart New York, een boek wat ik heel leuk vond! De boeken zijn in het Engels geschreven.



Als derde, nog een Engels boek, from Nothing Hill to New York actually. Deze vond ik er in de winkel al erg leuk uit zien, ik ben benieuwd of het ook een leuk verhaal is!


Tijd voor een boek van Nederlandse bodem, namelijk On Top van Anna Nooshin. Deze stond al een tijdje op mijn verlanglijstje van boeken die ik wilde lezen. Ik kan niet wachten tot ik hem kan lezen!


Als laatste, een boek wat ik ook al een tijdje wilde lezen: Paper Towns van John Green.


Welke boeken gaan jullie lezen in deze vakantie? Of, welke hebben jullie al gelezen?

Liefs,
Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike