Home

donderdag 27 juni 2013

After Birthday Blog

Hi everyone!

Gisteren was ik jarigg!! En ik ben flink verwend :))
Hier een lijstje met een aantal dingen die ik heb gekregen:
- parfum (van mexx)
- een pakket met douchegel, parfum en bodylotion van mexx
- hema agenda (with stars :))
- bic pennen (die schrijven zooo fijn!)
- cosmogirl & cosmogirl beachbook :)
- een luchtbed waarmee je in het water kan, in de kleuren van tompouce (haha dit is echt het domste wat ik ooit heb gekregen ^^)
Dit waren wel zo'n beetje de leukste cadeauss.
's Avonds lekker naar de pizzeria geweest. OMGG
Pizza is echt lekker :)
Vrijdag houd ik mijn party for friends & zondag komt er nog wat family.
Haha wat ook wel stom is: ik heb wel 1 kaart gekregen -_- !
Beter dan niks in ieder geval :)
Yess!! ik ben in een blogbui duser is kans dat er nog heel veel blogss online gaan komen :)

kiss,
xbloggerloverx

p.s. hier een foto van dat tompouce luchtbed *-*



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike