Home

zondag 16 juni 2013

Vaderdag!

Hi everyone!

OMG!
Wat heb ik mijn blog verwaarloosd :(
Ik was echt heel erg inspiratieloos maar die tijd is gelukkig voorbij :)
En omdat het vandaag vaderdag is………… een paar leuke tips om je vader in de watten te leggen:

- ontbijt op bed, zorg dat je warme broodjes en jus d'orange in huis hebt voor een gezellig ontbijtje op bed.
- big smile :D, zorg dat je een goed humeur hebt. Jij blij, iedereen blij!
- handen uit de mouwen! Doe vandaag eens wat extra klusjes, gun je vader ook eens wat rust.
- koop wat leuks voor je vader om hem nog wat extra extra te verwennen.
- ga met je vader wat leuks doen: maak samen muziek, klets wat (ja dit kan ook met vaders ^.^)

Volgens mij word je vader nu wel genoeg verwent :)
Iedereen fijne vaderdag!

kiss,
xbloggerloverx

P.S.
Ik probeer morgen weer wat online te zetten :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike