Home

dinsdag 22 april 2014

HIEP HIEP HOERA, BLOG 1 JAAR!

Hi!

Vandaag is het zover: mijn blog bestaat 1 jaar :D
Ik ben heel erg blij. Het voelt echt als een beetje jarig zijn.
Precies een jaar geleden op 22 april, kwam het eerste artikel op deze blog online.
En volgens mij had ik beloofd nu te wat meer over mijzelf te vertellen. 

Zoals jullie weten heet ik Maaike, ik ben 13 (over 2 maanden 14!) jaar oud. Ik zit in de tweede klas VWO. Nee, ik ben géén nerd. Dat is zo vervelend, dan vraagt iemand naar je school niveau, zeg je atheneum, vervolgens krijg je dan zo'n blik die zegt: nerd. Nou, mooi niet dus. 
Mijn hobby's: bloggen, schrijven, dichten, fotograferen, piano spelen, muziek luisteren, shoppen, afspreken, praten, met de hond wandelen, sporten (volleyballen & hardlopen), lezen en nieuwe dingen ontdekken. En, hier een foto van moi, in mijn gala outfit.



Ten slotte, wil ik al mijn lezers heel erg bedanken! Zonder jullie was ik niet verder gegaan.


Ik ga zeker weten door met bloggen, ik hoop jullie met het lezen van mijn blog!

Heel veel (verjaardags) liefs,
Maaike


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike