Home

maandag 14 april 2014

Outfit, 12 April '14

Hi!

Gisteren middag ben ik samen met Amke van (xfashionalifestyle.blogspot.nl) de stad ingegaan om outfit foto's te maken. We hebben de foto's gemaakt met haar Iphone 5s. Af en toe hebben we er een effectje doorheen gegooid. Het was een gezellige middag, met een geweldig resultaat.

We begonnen bij een poortje bij de oude stadsmuur. Een mooi plekje voor een foto.

Als je iets terugliep kwam je bij een trappetje. Daar hebben we ook wat foto's gemaakt. Hihi, op deze foto zie je dat ik niet lenig ben (;

Dit is de andere foto bij het trappetje. Dit vind ik de mooiste foto van allemaal!

Als je met het trappetje omhoog ging, kwam je bij een tuintje aan. 
We kwamen ook een bruggetje tegen, *klik-klik*, nog een leuke foto.
Als laatste deze foto's bij de bloesembomen. Ik vind ze erg leuk geworden!
*Black and White*



Maar wat had ik nou eigenlijk voor kleren aan? 
- Een gebreid, roze vestje, The Sting
- Een wit hemdje, The Sting
- Spijkerbroek, H&M
- Blauwe All Stars, Converse.

Dit was mijn outfit + de foto's.

Ik vond het heel erg leuk om mee bezig te zijn, dit komt dus zeker vaker!

Liefs,
Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike