Home

maandag 3 november 2014

Seven Days Of Feedback, dag 1

Hi!

Deze week staat in het thema van 'Seven Days Of Feedback'. Hier komt morgen een artikel over online, daarin staat alle uitleg.


Ik ga elke dag een mini artikel over hoe de challenge van de dag is gegaan.


Maandag:
Vandaag geen vlees eten? Eitje!
Normaal eet ik bij het ontbijt al geen vlees, dus dat is mooi meegenomen.
Op maandag lunch ik altijd thuis, meestal neem ik dan wel vlees op brood, maar vandaag niet. Er miste wel 'iets' maar ik denk als ik standaard geen vlees op maandag ga eten, ik niks door zal hebben.
Omdat ik mijn ouders hier ook over heb ingelicht aten we ook geen vlees bij het avondeten. Het was anders. Maar een maaltijd zonder vlees is ook hartstikke lekker.
Ik zit er misschien aan te denken om elke maandag geen vlees te eten, nu mijn ouders nog overtuigen...

Liefs,
Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike