Home

dinsdag 4 november 2014

Seven Days Of Feedback

Hi!

Met mijn school doen we mee aan het project 'Seven Days Of Feedback.'


Het houdt in dat je zeven dagen lang, elke dag een opdracht hebt.
Dit zijn de opdrachten:

Meat Free Monday: Geen vlees op maandag!


Walk on water: Vandaag drink je alleen water (en thee!) i.p.v. ranja en frisdrank. Je mag nog wel gewoon eten.


Size does matter: Eet kleinere porties (ben ik de enige die dit een gekke benaming vind?)


Food from da hood: Eet eten uit de buurt, bijvoorbeeld uit de moestuin van je opa en oma.


Super markt survival: Eet vandaag alleen maar natuurlijk voedsel.


No time to waste: Eet alleen eten wat je in huis hebt.


Go hard or go home: Vandaag mag je fijn een work-out van 30 minuten doen (:


Gaan jullie meedoen? Ik wel.
Ik ga elke dag verslag doen op mijn blog (:
Daar ben ik gisteren mee begonnen, als je terug scrolt kun je het lezen.

Liefs,
Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike