Home

woensdag 12 november 2014

Twijfel de twijfel

Hi!

Argh! Ik word hélemaal gek van mijn telefoon (samsung galaxy young).
Het geheugen is altijd vol. Snel? Staat niet in het woordenboek van mijn telefoon.
Updates? Ho maar! Want, mijn geheugen is vol.
Met precies wel 1 app. Poeh, dat is veel, écht geen ruimte meer over.

Dus, tijd voor een nieuwe telefoon!
Een iPhone lijkt mij wel leuk. 
Op marktplaats staan ze bijna nieuw voor een leuke prijs.


Maar welke?
4s of 5s. Ik denk 4s.
Die kan ik met 32gb krijgen voor een bedrag waar je nog geen 5s voor hebt.
Als het kan wil ik heel graag 32gb, dan kan ik lekker veel foto's en muziek er op zetten (:


Wat ook een voordeel is: ik kan vaker 'my day in photo's doen' of even snel mijn outfit delen.
Met een telefoon gaat dat veel sneller dan met de camera. 



Dit wilde ik even met jullie delen.

Het wordt nog wel eventjes sparen, haha..

Hebben jullie nog tips?
Ik hoor ze heel graag!

Liefs,
Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike