Home

maandag 16 november 2015

Maandag 16 november 2015

Hii! 

Yaaaaas! My day in photos is baaaaack!



Mijn lessen vandaag: Frans, wiskunde, Spaans, tussenuur, Nederlands en geschiedenis. 

Pauzeee, met m'n mooie roze broodtrommel..! (En heel mooi m'n knieĆ«n in beeld) 

Op de terugweg naar huis regende het, altijd fijn als er thuis dan een warm kopje thee staat te wachten.

Uhh, wat? Een 2 voor gym? Ik weet dat ik niet heel enthousiast ben met gym, maar een 2.. (Achteraf blijkt dat dit een fout is)

Tijd voor een rondje met het hondje!

Daarna moet ik echt nog even aan school, zoals altijd: met frisse tegenzin! De gezellige lichtjes op mijn kamer maakt het al wat minder stom (:



Als pauze even lekker piano spelen!


Vanwege het snertweer aten we vanavond erwtensoep aka snert, heerlijk! Ondanks dat het er vrij smerig uitziet..


De rest van de avond: beetje voor school, beetje piano spelen en lekker warm gedoucht. Super boeiend, ahum.

Morgen heb ik een presentatie voor Nederlands, waaaaaahh. 

Tot morgen! 

Liefs, Maaike 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike