Home

donderdag 26 november 2015

Dinsdag 24 + Woensdag 25 + Donderdag 26 November 2015

Hiiiii

Omdat ik zo'n vergeetachtig stuk natuur ben; vandaag 3 dagen in één artikel. Joehoe.

Dinsdag

Vroeg uit de veren, ik kan er maar niet aan wennen..

Mijn lessen vandaag: blokuur interculture, maatschappijwetenschappen, wiskunde, Engels, Nederlands, filosofie en Spaans. 

's Middags heb ik me hier mee bezig gehouden:

En 's avonds had ik training.

Woensdag

Uitslaapdag! Lekker tot half 10 in bed, yaaaas.

Mijn lessen: filosofie, Engels, maatschappijleer & geschiedenis.

Toen ik thuiskwam heb ik een poging gedaan om 'mug cake' te maken, zonder pakje. Het was níét te eten! Ik durfde het niet eens aan de vogels te geven..

Verder neem ik niet de hele tafel in beslag.

Even die vlek aka Fado uitlaten.

Donderdag 

Lekkere lange dag, geweldig.. 1-9 it is.
De lessen: wiskunde, mentoruur, godsdienst, Frans, tussenuur, maatschappijwetenschappen, tussenuur, maatschappijleer & Engels. Pfff.. 

Ik stelde dit voor als kersttoetje.. Niemand reageerde, nah.


Als iemand nog pepernoten wil, twee zakken voor €5,- (voor het goede doel..!) Nee geintje 

Aaahhhhw..
Nou, dit was 'm weer hoor! 

Nog één dagje en dan WEEKEND!

Liefs, Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike