Home

woensdag 18 november 2015

Woensdag 18 november 2015

Hii! 

Vandaag had ik een lekker kort dagje! 

Om half 10 kwam ik een keer m'n bed uit  rollen. Rustig ontbijten, aankleden. Ohja, ook nog even naar school. Filosofie, Engels, tussenuur en geschiedenis. 

Ik voelde niet echt fit ofzo.. 
Gelukkig wachtte er thuis een heel lief hondje met een strikje om! 


Thee en chocolade, af en toe moet je jezelf verwennen, toch?

Wiskunduuuuuuh..

Daarna ben ik even lekker in bed gaan liggen. 

Na het eten even lekker gewandeld met de hond.

Even douchen.

Daarna had ik een afspraak met de bank. 

Trouwens, ik heb een heel goed geneesmiddel voor als je je kut voelt: een broodje met nutella en aardbeien <3

Kopje thee er bijj

Nu ga ik lekker m'n bed in! Hopelijk voel ik me morgen wat beter. 

À demain! 

Liefs, Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike