Home

zondag 13 december 2015

Dagje Amsterdam

Hii!

Gisteren was ik in mijn favoriete stad: Amsterdam. Wat ik daar heb gedaan? Lees snel verder!


 
We gingen langs bij mijn oom en tante, die wonen daar. In Amsterdam is nu het 'light festival' gaande. Helaas heb ik er weinig van gezien, het was echt prut weer. In de tram:

Toen we met de tram bij Amsterdam CS kwamen, heb ik daar op de piano gespeeld. Het was zó gaaf! Er bleven zelfs mensen staan! Ze gaven ook een applaus. Echt heel, heel leuk! 

Wat te doen in de binnenstad van Amsterdam als het slecht weer is? Shoppen! 

Ik heb een 'kerst pyama legging' gekocht. Hij is zacht, warm en zó fijn. Ik kocht hem bij forever 21. 

Bij de Bijenkorf hadden ze iets 'leuks' bedacht: als je een spelletje doet kun je een horloge winnen. Jammer dat het een super moeilijk spel is. 

We aten bij Loetje, mijn favoriete restaurant! Biefstuk met frietjes! 


Het was weer heeerlijk! 

En toen was het dagje Amsterdam alweer voorbij.. 

Oh ja, zoals jullie waarschijnlijk wel gezien hebben is de layout veranderd. Kerstsfeer, yaaay!

Tot snel! 

Liefs, 
Maaike 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike