Home

vrijdag 18 december 2015

VAKANTIE

Hii!

Woehoeeeeee! Het is kerstvakantie! Eindelijk.
Het is echt zó snel gegaan, niet normaal. Naar mijn idee zit ik nog maar net in de 4e klas.




Even gas terug voor een paar weken vind ik écht niet erg. Ik hoor iedereen schreeuwen dat ze de vakantie helemaal vol hebben gepland. Kom ik aan met: 'nog geen plannen.' Ik ga wel wat dingen doen, veel met de hond lopen, muziek maken etc. De rest komt vanzelf!


Niet te vergeten: kerst vieren! We vieren het in Amsterdam dit jaar, bij mijn oom en tante. Gourmetten it is. Hopen dat ik niet 10kg zwaarder de vakantie weer uit kom..


Ik heb nog gezocht naar een vakantiebaantje, tot nu toe nog niet echt iets tegengekomen. Hebben jullie nog ideeën? Ik hoor ze graag!


Last but not least, bloggen. Tijdens de schoolweken heb ik het vrij druk, dan gaat school echt voor mijn blog, hoe jammer ik het ook vind. Daarom ga ik in de vakantie weer lekker veel bloggen :)
Ik heb er heel veel zin in!


Iedereen een hele fijne en gezellige kerstvakantie gewenst!



Liefs,
Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike