Home

vrijdag 27 september 2013

goedkopeipadcovers.nl

Hi!

Ik heb a meer dan een week niet meer geblogd! Sorry lieve en trouwe lezers!
Vandaag hebben we dan ook echt een super leuk artikel, special for you!

Afgelopen dinsdag kreeg ik een heel leuk pakketje binnen:


Van een superleuk bedrijf (goedkopeipadcovers.nl), ik had superveel geluk dat hij met mij samen wilde werken.
En wat zat er in het pakketje?


Een ipadcover met roze zebra print! En een heel handig doekje om je scherm mee schoon te maken.
Eerst dacht ik: " Hm roze en zebra print, past dat bij mij?, natuurlijk! ". Ik vind het zelfs superleuk!
Het is een 360° hoes. Dat houd in je kunt hem draaien en in veel verschillende standen zetten:

Liggend.
 Rechtop.
De zijkant.
 De achterkant.

De print: roze zebra, Super hip!
Het is een hele fijne hoes! 
Ook ziet ie er super leuk en fab uit.
Hier nog een paar foto's:


Op goedkopeipadcovers.nl heb je nog veel meer super leuke hoezen, voor een leuk prijsje!
Ik zou zeker wat bestellen, als ik niks toegestuurd had gekregen, had ik er zeker wat besteld.
De service is erg snel, binnen 24 uur had ik de ipadcover al binnen. Perfecte service dus.
Ik wil goedkopeipadcovers.nl goedkopeipadcovers.nlhartelijk danken voor deze superleuke samenwerking!!
Deze ipadcover kun je hier bestellen.

Lots of Love,
Sanne




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike