Home

zondag 8 september 2013

My winter shoes 2013, Timberlands!

Hi!

Gisterochtend was ik bezig met mijn artikel over Timberlands. Ik was echt heel erg enthousiast over deze schoenen. Diezelfde middag ben ik naar de stad gegaan. Toen ik ze aanhad, ik wilde ze niet meer uitdoen, ze zaten zo lekker! Ik heb ze meegenomen ook. Eenmaal thuis heb ik ze de rest van de dag aangehad. Het zijn wel vrij lompe schoenen, maar who cares? Ze zien er geweldig uit en zitten ook fijn. Ik heb wel even gedacht: " Past het bij de kleren die ik in mijn kast heb liggen? ". Ik ben foto's op gaan zoeken op internet, wat blijkt, Timberlands passen echt overal bij! Ik heb zelf 3 combinaties gemaakt met kleren uit mijn kast:
1. Een broek met bretels, de combinatie van een stoere broek en stoere schoenen....Perfect!



















2. Stretch rokje, ik draag niet vaak rokjes, maar deze combi vond ik echt heel gaaf!




3. Spijkerbroek, lekker casual, de Timberlands erbij krijg je een hele leuke look!

Hond die moest of course de hele tijd overal voor langs lopen. Nou Fado jij staat ook op de foto.






Er zijn natuurlijk veel meer combi's te maken. Ik houd het even bij kort en krachtig. Hope you like!

Lots of Love,
Sanne


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike