Home

maandag 9 september 2013

S.O.S. mee-eters

Hi!

De laatste tijd heb ik veel last van mee-eters en puistjes. Toen ben ik naar de stad gegaan, op zoek naar een GOEDE reinigingsgel. Ik heb er al 3 gehad, dat waren de wat goedkopere varianten. Tijd dus, voor reinigingsgel van een goed merk. Op naar de DA! Ik heb gevraagd wat ze mij zouden aanraden. Zonder enige twijfel hebben ze mij Garnier aangeraden. 2 dingen zelfs, een reinigingsgel en een 24-uur creme. De reinigingsgel en de 24-uur creme waren bij elkaar €16,00. Sinds een paar dagen gebruik ik deze producten, langzaam maar zeker begin ik resultaat te zien. Mijn huid is rustiger, de mee-eters en puistjes zijn ook minder. 

Wat te doen voor een perfect gladde huid.
- niet te veel vet eten, hier word je huid hartstikke vet van, ook geen varkensvlees. Als ik varkensvlees eet, binnen 2 uur zit ik helemaal vol puistje.
- heel veel water drinken, ik drink nu eigenlijk alleen nog maar water, heel goed voor je huid!
- elke ochtend en avond je gezicht goed reinigen! Gebruik goede, wat duurdere producten. Het helpt echt. 


De reinigingsgel:



De 24-uur crème 


Nog even samen:


Deze producten raad ik zeker aan als je last heb van mee-eters en puistjes.

Lots of Love,
Sanne







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike