Home

zaterdag 7 september 2013

Timberlands

Hi!

Ze komen oorspronkelijk uit Boston. Overal zijn ze een 'Must-Have'! Maar ook hier in Nederland zijn ze helemaal hot. Jullie weten of course al waar ik het over heb: "Timberlands"! 
Overal ter wereld worden deze hippe schoenen gedragen. Zelf vind ik ze ook helemaal geweldig. 
Dit is echt een 'Must-Have' voor 'winter 2013'. Zelf wil ik ze ook heel graag. Binnenkort ga ik op zoek naar leuke winterschoenen of laarzen. Het liefst wil ik 'Timberlands'. Alleen één probleempje: "Ze zijn heel erg duur". Maar als je schoenen echt heel erg leuk vind, moet je er ook wat voor over hebben. 
Dit model spreekt mij het meeste aan:


Wauw! Wat zijn dit geweldige schoenen! Ik ga ze sowieso even passen!
Ook bij 'sterren' worden Timberlands gespot. Neem bijvoorbeeld Rihanna. 


Ze wordt wel heel vaak met 'Timberlands' gespot! Dan moeten ze wel heel erg leuk zijn!
Ondanks de okergele kleur, passen 'Timberlands' overal bij, (zie foto Rihanna).
Onder een rokje, jurkje, spijkerbroek, nep leren broek, overal perfect!


Deze blogger is ook helemaal weg van 'Timberlands'. Ze combineert ze goed, ze passen helemaal bij de outfit. Jullie zijn nu helemaal op de hoogte van deze geweldige 'Timberlands trend'.
Hope you like!

Lots of Love,
Sanne


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike