Home

dinsdag 30 december 2014

Leuke tassen op marington.nl

Hi!


Ik heb eens rondgekeken op deze webshop en er zijn écht veel tassen. Ze verkopen 15 verschillende soorten tassen. Schooltassen, reistassen, damestassen, ze hebben het allemaal!
De stijl van marington is chique, maar ook casual. De meeste tassen zijn van leer gemaakt, dat betekent: een stevige en waterdichte tas, ideaal!
Terwijl ik aan het rondkijken was heb ik veel leuke tassen gezien.

Bijvoorbeeld deze clutch, de kleur is erg mooi. Deze kun je overdag gebruiken, maar voor een feestje is hij ook leuk. Hij kost €59,95 is in verschillende kleuren beschikbaar.

De site vind ik erg overzichtelijk, dat is fijn voor tijdens het 'internetshoppen.' Alles staat duidelijk aangegeven. Stel, je bent op zoek naar een schooltas, dan hoef je niet via omwegen bij de tas te komen, je gaat naar tassen > schooltassen, klaar! De tassen zijn ook vrij exclusief, ik heb er nog niet veel mensen mee zien lopen. Met deze tas zou je dus een trend kunnen zetten. Je ziet de leren tassen ook steeds meer terugkomen, dus met een leren tas ben je helemaal up-to-date. De tassen geven je een mooie uitstraling.

Deze tas vind ik ook erg mooi. Deze is ook geschikt voor school of werk. Hij is afgeprijs naar €279,95.

De prijzen zijn divers; je hebt tassen van onder de €100,- maar je hebt ook tassen die er boven liggen. Als ik de webshop zo bekijk, krijg je een tas die ook echt dat bedrag waard is.

Leuk voor een feestje of op een dag waarop je niet veel in je tas hebt zitten. Deze kleur vind ik echt geweldig. Hij kost €44,95.

Dus, ben je op zoek naar een leuke, stevige, waterdichte, casual tas? Dan kan ik jou naar deze webshop verwijzen!
Ze hebben ook leuke schooltassen, de prijs ligt dan iets hoger, maar dan heb je een tas waar je een paar jaar mee vooruit kunt. Zelf vind ik het altijd leuk om lang te sparen voor zo'n mooi, duur item.

Deze tas zie ik de laatste tijd ook veel. Ik vind ze leuk! Deze kost €119,95.
De tas kun je vinden via deze link.

Ik vind het een erg leuke webshop! Ze hebben leuke producten en werken klantvriendelijk.
Ik zou de webshop een 8,0 als cijfer geven. Het is een erg leuke webshop, maar lang niet voor iedereen betaalbaar.

Liefs,
Maaike


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike