Home

zondag 28 december 2014

Throwback kerst 2014

Hi!

Hebben jullie een fijne kerst gehad? 
Ik zal mijn kerst met jullie delen!

Donderdag gingen we naar mijn oom in Malden, daar vierden we kerst met mijn moeders kant van de familie. Het was super koud, m'n oom let nogal op zijn centen dus die verwarming bleef uit, brr! Het eten was lekker. Er was kalkoen, rollade, stoofpeertjes, kortom veel eten. Ik vond de kalkoen niet geweldig smaken, de rollade was heerlijk, net als de stoofpeertjes. Rond een uur of 5 kreeg een oom een telefoontje, hij kreeg te horen dat een vriend van hem niet zo lang meer te leven had, de leuke kerstssfeer was er daarna wel uit. 
De volgende ochtend toen ik wakker werd kon ik echt niks eetbaars zien. 's Middags gingen we naar mijn andere opa en oma, van mijn vaders kant. Daar hebben we boerenkool en stoofpeertjes gegeten, heerlijk! Na het eten hebben we gesjoeld. Het was ouderwets gezellig!
Ik heb echt een leuke kerst gehad, maar ik ga de komende dagen even niet snoepen..

Liefs,
Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike