Home

woensdag 31 december 2014

Goodbye 2014

Hi!

Wow, het is alweer 31 december. Het jaar is bijna voorbij.
En wat is het snel gegaan! Heel snel.
Ik heb nu even een 'besef momentje.' 2015 komt er aan.
Zulke momentjes heb ik ook altijd op een toets, als je de datum in moet vullen, vlak nadat het nieuwe jaar is begonnen. Standaard de eerste toets vul ik het verkeerde jaartal in. Om dat vervolgens door te krassen en te lachen om mijn stomme, steeds terugkerende foutje.

Ik kijk terug naar 2014 als een leerzaam jaar. Ik ben veel over mezelf te weten gekomen. Ik ben relaxer in het leven gaan staan. Ik heb nog zoveel verbeterpunten. Maar hoe saai zou het leven zijn als je volmaakt was? Hoe leuk is het om dingen van verschillende kanten te bekijken? Of om iets op een andere manier te doen dan je gewend bent?

Ik zie dit ook als mijn beste voornemen voor 2015. Kijk naar wat anderen je te vertellen hebben, kun je hier iets uit leren? Hoe komt het dat diegene zo denkt? Wat is de reden dat je zelf anders denkt? Sta open voor hen, om dat aan jou te vertellen. Doe er iets mee, of niet. Dat is aan jou.

Lieve lezers; ik wens jullie een goede jaarwisseling. En een heel fijn, gezond en leerzaam 2015!

Liefs,
Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike