Home

maandag 22 december 2014

Mijn kamer in kerstsfeer

Hi!


Een mooi tijdstip om foto's te maken voor een artikel dacht ik zo.
Vandaag laat ik jullie mijn kamer in kerstsfeer zien!

Ik heb in mijn kleine vensterbank wat kleine lichtjes neergelegd, super cute!


In mijn vakjes kast staat een lichtgevend huisje met de tekst: 'Home is where the heart is'.'


Op mijn bureau staan ook een aantal dingetjes, bijvoorbeeld deze kaarsjes en een kerstbal.



Ook staat er een uiltje, ik vond hem bij de kerstspullen van een aantal jaar geleden, ik vind hem nog steeds hartstikke leuk!



Dit beeldje van een engeltje heb ik een paar jaar geleden van mijn oma gekregen.



Verder staat er nog een houten eland.


En een lichtgevende kerstman.


Op een plankje bij mijn bureau heb ik kerstballen en kerstlichtjes neergelegd.





Als laatste, op mijn andere vensterbank, liggen ook lichtjes.





Hebben jullie ook een kamer in kerstsfeer? Let me know!

Morgen laat ik jullie onze woonkamer in kerstsfeer zien.

Tot morgen!

Liefs,
Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike