Home

dinsdag 6 januari 2015

DIY ~ Leuke herinneringen van 2015 bewaren

Hi!

Ik kwam een plaatje tegen met daarop een potje gevuld met briedjes waarop stond: 'Memories of 2015.' Dat vond ik wel een leuk idee. Ik heb zelf een soortgelijk ideetje bedacht.


Wat heb je nodig?
- Notitieboekje / schriftje.
- Pen


In het boekje ga je de leuke herinneringen opschrijven van 2015. Dat kan zijn in de vorm van tekeningen, foto's of een verhaaltje, wat jij leuk vind. Al is het maar iets heel kleins, schrijf het op. Wat ik altijd erg leuk vind om te doen, is om de datum waarop je het opschrijft er bij zet.


Ik ga het zelf in verhaal vorm doen. De ene keer zal het een lang verhaal zijn, de andere keer slechts één zin. Maar het is een mooie herinnering aan 2015.


Als ik op uitwisseling ga, ga ik het als dagboekje gebruiken. Ik heb echt veel zin in de uitwisseling!


Ik hoop dat jullie het leuk vonden.


Liefs,
Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike