Home

vrijdag 2 januari 2015

Doelen voor 2015

Hi

Ik heb mijn goals voor jullie op een rijtje gezet. Ik heb er 10 gekozen, die ik wel vond passen bij mijn voornemens.
Het zou leuk zijn als ik die doelen ook werkelijk ga halen. Want meestal ben ik ze na drie maanden alweer vergeten. Maar niet geschoten is altijd mis!

1. Een goed begin is het halve werk. Niet dat ik veel ga sporten of extreem gezond ga doen. Dat zou leuk zijn, maar dat extreme hoef ik niet. Een rondje met de hond wandelen en niet snoepen is een mooi begin.


2. Vaak als ik ergens iets van vind zeg ik dat niet. Ik denk het alleen. Dit jaar wil ik meer mijn mening laten horen.


3. Iets gezonder eten kan geen kwaad. 


4. Oké, om deze moest ik gewoon heel hard lachen. Ik zal het proberen..


5. Een paar op een rijtje, ik hoef niet echt gewicht te verliezen, maar de kerstkilo's die moeten wel even weg. 


6. Nog een rijtje, het zag er wel leuk uit vond ik. Een paar zal ik zeker mijn eigen draai aan geven.


7. Het is de leeftijd van onzeker zijn, dat weet ik. Maar soms wil ik echt wat zekerder zijn. Zeker een puntje om aan te werken. 


8. Bezig blijven met de dingen die ik leuk vind en daar van genieten. Zoals piano, volleybal en mijn blog.


9. Ik ga dit jaar op uitwisseling met school. Daar heb ik heel erg veel zin in! 
    Dit jaar, veel zien en veel beleven.


10. Niet denken, maar doen!


Hebben jullie ook doelen voor 2015?

Liefs,
Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike