Home

zondag 11 januari 2015

My week in photos #1

Hi!

Dat was mijn week!

Zondag was het prachtig weer voor ons wekelijkse rondje bos.

Maandag ging ik samen met Fado Duits leren en lunchen met mama.


Dinsdag had ik volleybal training.

Pauzee, op woensdag.

's Middags ben ik met mijn goede voornemens bezig geweest:

Donderdag was mijn vader jarig


Vrijdag heb ik ongeveer de hele middag naar het nieuws zitten kijken. Dit soort dingen zie je eigenlijk alleen in films, dat hoort niet in het echt te gebeuren. 

Zaterdag ging ik een filmpje maken voor Nederlands & had ik een volleybal wedstrijd. Ook heb ik vier afleveringen van 'once upon a time' gekeken.


Dit was mijn week, volgende week weer een nieuwe 'my week in photos!'

Liefs, 
Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike