Home

donderdag 8 januari 2015

Leuke cadeautjes om voor je vader te kopen voor zijn verjaardag

Hi!

Vandaag is mijn vader jarig. Dit vond ik een leuk moment voor dit artikel.
Want het is best lastig om wat leuks én origineels te geven.


Vaak wordt er gezegd: "Als jij er bent vind ik dat al een cadeautje."
Heel lief, maar je wil je vader toch iets geven. 


Ik heb een lijstje gemaakt met eventuele cadeautjes:


- Iets voor zijn hobby. Mijn vader is bijvoorbeeld dol op fotograferen, een fototijdschrift is hij altijd erg blij mee, drie keer raden wat ik heb gekocht..


- Een tijdschrift. De meeste vaders zijn dol op gadgets. Je hebt tegenwoordig allemaal tijdschriften over gadgets, dus dat is geregeld!

- Bak een taart en geef dat als cadeautje. Lekker en orgineel.


- Een cadeaukaart. Vraag welke winkel hij leuk vind. Daar is vast wel een cadeaukaart van.

- Een boek. Heeft hij een boek wat hij al een tijdje wil lezen? Koop dat boek voor hem, dat zal hij zeker waarderen!


- Een cd. Hij heeft vast en zeker muziek waar hij van houdt.


- Een knuffel. Want dat heeft hij vast en zeker verdiend.


- Ontbijt op bed. 's Morgens voordat je naar school gaat, kan prima.


Ik hoop dat jullie er wat aan hebben.


Liefs,
Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike