Home

donderdag 31 juli 2014

SCHELDEN#!?!!?

Hi!

Je laat een glas kapot vallen, ##!!??**!!!, heb jij weer.
Er komen allemaal woorden uit je mond die je eigenlijk niet nog eens wilt zeggen.
Het gebeurt ons allemaal wel eens.
Ja, ik vloek ook wel eens, niet omdat ik dat leuk vind of expres doe.
Het flapt er gewoon snel uit.


Ik probeer zo min mogelijk met 'gvd' te schelden, dat is gewoon respectloos naar gelovige mensen toe.
Ook discriminerende/racistische scheldwoorden mijd ik.
Even als het schelden met ziektes. (Oké, soms floept er tering of tyfus uit, sorry!)


Je zult misschien denken: 'Maaike waar slaat dit artikel op?'
Dat zal ik je zeggen: 'Het slaat eigenlijk niet ergens op, maar het is wel even een reminder van 'Hé! Hoe zit het eigenlijk met mijn taalgebruik?'


Denk er eens over, just do it.

Liefs,
Maaike

P.S. !@#$%#@!@#$$%^^&&*()_+_)*^%#!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike