Home

dinsdag 15 juli 2014

#vakantieweken - op de camping

Hi!

Joehoee, ben je na een lange reis aangekomen op de camping.
Maar wat kun ja daar nou gaan doen?
Ik heb een paar dingen die ik altijd doe voor jullie op een rijtje gezet.

 
- Camping verkennen. Wat is er allemaal te doen? Is er een zwembad? Staan er leuke mensen? Knappe jongens?

- Zwemmen. Na het verkennen van de camping, ben je wel weer even aan ontspanning toe. Ga lekker zwemmen, even afkoelen & misschien ontmoet je wel nieuwe mensen.


- Vrienden zoeken. Ga tegen een uur of 8 naar een plek waar veel mensen zijn. De pingpong-tafel bijvoorbeeld. Dat is waar ik mijn vakantievrienden heb ontmoet, ik heb nog veel contact met ze en ik zie ze elk jaar weer.


- Dingen doen buiten de camping. Hihi, het is maar een idee. Dat moet je verder maar met je ouders regelen.

Dit waren de tips, ik hoop dat jullie er wat aan hadden.
Veel plezier op de camping!

Liefs,
Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike