Home

woensdag 9 juli 2014

#vakantieweken - wat te doen onderweg

Hi!

Vaak als je op vakantie gaat moet je lang in de auto zitten.
Saaaaaaaaaai! Duurt lang!
Ik was aan het zoeken naar tips om een lange reis minder saai te maken, maar nergens kon ik iets leuks vinden. Daarom heb ik er een artikel over gemaakt.
Ik heb een paar tips voor jullie om de lange reis minder saai te maken.

- Portable DVD speler. Films kijken onderweg, dan gaat de tijd lekker snel. Neem er een stuk of 10 mee, 5 voor de heenweg, 5 voor de terugweg.


- Muziek, op je mobiel, Ipod, whatever. Lekker muziek luisteren terwijl je naar buiten kijkt, zorg voor veel muziek en een opgeladen batterij, ook wel handig!
- Leesvoer, even wat lezen tussendoor, leeuuk. Zelf kan ik niet lang lezen in de auto, naar een paar minuten krijg ik hoofdpijn en word ik verschrikkelijk misselijk.


- Slapen. Probeer in slaap te komen, misschien ben je er al als je wakker word. Ik kan zelf niet slapen in de auto, ik vind het veel leuker om alles te zien van de reis.


- Neem spelletjes mee voor onderweg. Als je broertje(s)/zusje(s) hebt, kun je samen een spelletje doen. Gezellig en gelijk een goed begin van de vakantie. Neem bijvoorbeeld en tekenblok om te tekenen onderweg, tekenen gaat best lastig in de auto, dat maakt het extra grappig!

Ik hoop dat jullie er wat aan hebben!


Liefs,
Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike