Home

dinsdag 1 juli 2014

#vakantieweken - Ik ga op reis en ik neem mee

Hi!

Het is (voor mij) alweer bijna vakantie! Joehoee!
Daarom heb ik de #vakantieweken bedacht.
Elke week in juli (op dinsdag of woensdag) komt er een artikel online dat te maken heeft met vakantie. Vandaag het eerste artikel.
 
'Ik ga op reis en ik neem mee', tja, wat moet je allemaal meenemen?
Kleren, toiletspullen, leesvoer, mobiel, films voor onderweg, ja toch? Voor mij op dit moment dan, ik ga nog met mijn ouders mee op vakantie. Die regelen de rest.
 
 
Ik leg meestal alle kleren op mijn bed en ga kijken wat ik écht nodig heb, want het moet in een sporttas passen.
 
Bij toiletspullen doe ik dat ook, gewoon alles neerleggen, dan kun je ook niks over het hoofd zien. 
 
 
Vlak voordat we op vakantie gaan, ga ik altijd even naar de bieb om leuke boeken uit te zoeken. Vaak heb ik ook nog wel ergens een boekenbon liggen, daar haal ik dan een leuk boek van.
 
Mobiel, niet dat ik hem gebruik ofzo, ik neem hem mee 'omdat het kan'.
Films voor onderweg, dat komt volgende week...!
 
Dit waren een paar kleine tips, ik heb ook vakantie (:
 
 
Volgende week weer een nieuw vakantie artikel!
 
Liefs,
Maaike
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike