Home

donderdag 3 juli 2014

#water #challenge

Hi!

Ik had het al best lang in mijn hoofd, nu ga ik het eindelijk écht proberen.
De bedoeling is dat ik alleen maar water ga drinken, en thee.


Ik doe het zeker niet om te afvallen, no way.


Maar ik ga gewoon puur kijken van 'Hey, merk ik verschil aan mijn lichaam?'

Als ik me opeens veel fitter en vrolijker ga voelen, blijf ik het drinken.


Maar als ik geen verschil merk, ga ik gewoon weer drinken zoals ik normaal deed.

Deze #challenge houd zeker niet in dat ik niet meer kan genieten van een colaatje, of iets anders.

Het 'geen melk meer drinken' had heel veel resultaat, namelijk veel minder puistjes. Ik ben benieuwd of dit resultaat gaat geven. Daar zal ik een artikel over schrijven.


Liefs,
Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike