Home

dinsdag 28 juli 2015

Beauty producten die ik elke dag gebruik

Hii!

Omdat ik eigenlijk weinig aandacht aan beauty besteed, leek het mij leuk om vandaag wél aandacht aan beauty te besteden. Namelijk: De beauty producten die ik elke dag gebruik.



Als eerste: deodorant. Niet echt een beauty product, maar ik vind lekker en fris ruiken wel bij beauty horen. Ik gebruik Rexona, erg fijne deodorant, je ruikt écht de hele dag fris!

Ik gebruik in plaats van een foundation een concealer stick, van de Hema. Het effect is eigenlijk hetzelfde.



Ik gebruik een waterproof mascara van Catrice. Deze gebruik ik al een tijdje en ik vind hem erg mooi. Hij is niet 100% waterproof, maar je kunt er prima mee door de regen fietsen/lopen.



Qua lippenstift wissel ik vaak af tussen deze twee:


Ze zijn allebei van Catrice.


Ik heb ze even voor jullie 'geswatched.' Beide kleuren vind ik erg mooi!


Vonden jullie het leuk? Zouden jullie meer beauty artikelen willen lezen?
Laat het me weten bij de comments!

Liefs,
Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike