Home

zaterdag 18 juli 2015

Tijdschriften die ik op vakantie ga lezen

Hii!

Het is weer vakantie, dus ik heb genoeg tijd om tijdschriften te lezen, in Frankrijk of course (:


Lekker bij het meertje, in de zon, met een tijdschriftje, het echte vakantieleven!


Nr 1. De Linda Meiden, zooooo'n leuk tijdschrift!



Nr 2. Cosmo Girl! Heerlijk tijdschrift, ik lees 'm altijd in één ruk uit.


Nr 3. Cosmo Girl! Beachboek. Onmisbaar voor de vakantie!



Nr 4. Glamour, ik ken dit tijdschrift nog niet, ik ben benieuwd..!


Nr 5. Elle, ook deze heb ik nog nooit gelezen. Hij ziet er in ieder geval leuk uit!


Nr 5. Marie Claire, voor de verandering: deze heb ik ook nog nooit gelezen.



Ik heb genoeg leesvoer voor de vakantie, of ik tijd heb om ze allemaal te lezen..
..dat is nog een ander verhaal!

Liefs,
Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike