Home

vrijdag 3 juli 2015

My day in photos ~ Vrijdag 3 juli 2015

Hii! 

Vanmorgen bij piano had m'n 'lerares' (echt stom om haar zo te noemen, ze voelt meer als een vriendin) allemaal drinken en koekjes, echt lief!


In de trein naar Amsterdam.


Ik verveelde me, dus ik heb mijn trein avontuur tot in de puntjes beschreven, haha! 

Vandaag voor het eerst zelf met de trein, spannend! Ik had 'm bijna gemist, omdat die verrekte kaart niet meewerkte. Uiteindelijk al rennend en helemaal bezweet kwam ik de trein in, pfiieeuuuw, gehaald! 

In de trein zit iemand, waarschijnlijk een meisje van 8 ofzo. Ze blijft maar door praten over frozen, aan-een-stuk-door. Zegt ze: 'wat als frozen nooit bestond', roept iemand random uit de trein: 'dan hadden we waarschijnlijk geen ijs gehad.' 

Er is ook een moeder met 2 kinderen, overduidelijk stress van hier tot Tokio. Ze schreeuwt nog net niet tegen haar kind. Niet drukken, niet drukken, wachten tot het lampje groen is. Leuk, zo'n relaxte moeder..

Mijn 'overbuurvrouw' is net uitgestapt. Wie zal er nu komen te zitten? De vier-zit naast mij is ingenomen door een jonge knul, hij mag er wezen. 
Het is wel echt mega saai zeg, alleen in de trein. Ik ben niet iemand die heel gauw iemand aanspreekt, maar toch. Het is saaaaai. Vooral omdat ik geen WiFi heb, in deze moderne tijd verveel je je zonder WiFi eigenlijk automatisch, sneu.  

De jongen stapt uit, doeii. Nieuwe overbuur, man. Zo'n dikke (letterlijk) sokken in sandalen type, met z'n kleding dus duidelijk blijven steken in de jaren '80 ofzo. Hij komt een beetje gek over, hopen dat hij snel uitstapt. Ik zit inmiddels alweer een uur in de trein, ondanks dat het dus ongelooflijk saai is, gaat de tijd best snel. Meneer met de lelijke kleren is weg, hij keek echt boos :o 
Nu neemt er een meisje/vrouw plaats, ze heeft leuke kleren aan. 

Verderop, soort van tegenover me, zit zo'n milieuactivist achig type. Hij kijkt de hele tijd, echt zo'n smerige gluurder, bahh. Z'n schoenen wil ik wel verbranden, zoooo lelijk! M'n oom had ze ook aan afgelopen zaterdag, verschrikkelijk! 
We zijn er bijnaaa! Nog 9min..! Lynn haalt me op van centraal en dan gaan we met de tram naar huis.

Nu ben ik bij m'n oom en tante in Amsterdam. We hebben gegeten bij de Bijenkorf. Ik zal aan het einde van het weekend foto's plaatsen. Want dit is voorlopig de laatste 'my day in photos.'
Ik ga zeker nog wat extra artikelen plaatsen!

Doeii! Tot over heel lang, na de vakantie ga ik gewoon weer verder!

Liefs,
Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike