Home

dinsdag 14 juli 2015

Oppas avontuur

Hii!

Vanavond was het weer eens tijd om op te passen. Bij dit adresje ben ik al eens eerder geweest, een meisje en twee jongens. De leeftijd moet je niet aan mij vragen, ik heb werkelijk geen idee. Wat ik wel weet: de jongens zijn vanavond ongelooflijk druk, ze vliegen nog nét niet door de kamer, de kussens wel. Ik laat ze eerst uitrazen, maar zodra het mis dreigt te gaan trek ik ze uit elkaar. Gelukkig vonden ze uiteindelijk de tv interessanter dan elkaar. We keken ‘lachen om homevideo’s.’ Wat hebben ze gelachen, om een paar van die filmpjes. Programma afgelopen, bedtijd! Neeeeeeeee! Jaaaaaaaa! Tandenpoetsen, het schijnt leuk te zijn om een elektrische tandenborstel mét tandpasta buiten je mond aan te zetten, verder geen details. Om de boys rustig te krijgen heb ik voorgelezen, werkt altijd, ze waren in één klap rustig. Naar bed brengen ging dan ook heel snel, haha. Ik heb ze allebei gevraagd: ‘Wil je nog even kletsen, of ga je gelijk slapen?’ Ze wilden allebei slapen, zou dat altijd zo zijn? Hihi. Het meisje heb ik gematst, ze mocht een half uurtje later naar bed. Toen ze allemaal op bed lagen was het een kwestie van chips eten en tv kijken, ohja, je krijgt er ook nog voor betaald. 

Liefs,
Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike