Home

dinsdag 21 juli 2015

Smoothie recepten

Hii!

In de zomer is er -bijna- niks lekkerder dan een smoothie! Deze recepten heb ik zelf bedacht, ze zijn stuk voor stuk heerlijk!

1.
- 2 rijpe nectarines
- 1 banaan
- scheutje Alpro soja mild en creamy limoen-citroen yoghurt

Snijd al het fruit in stukjes en stop het in de blender (of gebruik zoals ik: een staafmixer), voeg daarna een scheutje 'Alpro soja mild en creamy limoen-citroen yoghurt' naar smaak toe, mix dit alles door elkaar en klaar!


2.
1 peer
7 aardbeien
Scheutje melk
Scheutje roosvicee siroop 
Scheutje citroen sap
Theelepel aardbeien jam

Snijd al het fruit in stukjes en stop het in de blender (of gebruik zoals ik: een staafmixer), voeg de melk, roosvicee en citroensap naar smaak toe. Doe ook de theelepel aardbeien jam er bij. Mix alles door elkaar en klaar!


3.
3 pruimen
1 banaan
Klein stukje watermeloen
Handje druiven
Handje aardbeien
2 blaadjes basilicum
Scheutje soja  limoen-citroen
Scheutje icetea ranje
Scheutje citroensap

Snijd al het fruit en de basilicum blaadjes in stukjes en stop het in de blender (of gebruik zoals ik: een staafmixer), voeg de soja limoen-citroen, icetea ranja en citroensap naar smaak toe. Mix alles door elkaar en klaar!

4.
3 wilde perziken
1 nectarine
Scheut soja limoen-citroen
Scheut cristal clear citroen

Snijd al het fruit in stukjes en stop het in de blender (of gebruik zoals ik: een staafmixer), voeg de soja limoen-citroen en cristal clear citroen naar smaak toe. Mix alles door elkaar en klaar!


Geniet van je smoothie!



Liefs,
Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike