Home

woensdag 22 mei 2013

Apps!

Hi everyone!

Op school werk ik met ipads en daarom heb ik wel een lijstje met een  paar hele leuke en handige apps.

- pages, kost €7,99, is heel handig om verslagen van school in te verwerken maar ook om verhalen te schrijven, ik gebruik de app vaak voor school maar ook vaak om zelf een verhaal te schrijven
- keynote, kost €7,99, handig om te gebruiken als je een presentatie hebt van school of om natuurlijk voor jezelf een presentatie te maken, ik gebruik deze app niet heel vaak maar hij is wel heel handig!
- pic collage, gratis, met deze app kun je hele leuke collage's maken met foto's uit je fotobibliotheek maar je kunt ze ook van internet halen, ik gebruik deze app echt heel erg vaak omdat ik helemaal verslaafd ben aan collage's maken (ik heb er nu meer dan 40!)
- we heart it, gratis, op deze app staan allemaal super cutee foto's! Ik gebruik deze app heel vaak! Er staan zulke leuke plaatjes op!
- twitter, gratis, op deze app kun je twitteren (duhh), deze app gebruik ik redelijk vaak maar twitter word voor mij ietsje minder leuk.
- facebook, gratis, met deze app kun je op Facebook (duhh), deze app gebruik ik vaker dan Twitter.
- style.com, gratis, met deze app kun je elke dag de nieuwste mode nieuwtjes en shows bekijken! Deze app gebruik ik bijna elke dag, er staan echt hele gave shows op van bijv. Louis Vuitton en Chanel.
- instagram, gratis, hier kun je foto's delen, gebruik ik redelijk vaak is best een leuke app :)
- book creator, volgens mij rond de €5,00, met deze app kun je jouw eigen boek maken! Deze app gebruik ik vaak voor school en af en toe werk ik er een zelfgeschreven verhaal in uit.
- bloglovin, gratis, hier kun je allemaal leuke blogs volgen, ik zit niet heel vaak op deze app want hij loopt vaak vast (dit ligt aan mijn ipad -_-) 
- keep calm, gratis, met deze blog kun jij je eigen ceep calm poster maken, deze app gebruik ik vrij vaak het is heel leuk om een poster te maken.
En als laatste:
- vintage camera, gratis, met deze app kun je hele leuke vintage foto's maken, ik gebruik deze best vaak om foto's te maken en te bewerken en om dan op Instagram te zetten :)

Ik hoop dat jullie er wat aan hebben!

Kiss, 
xbloggerloverx




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike