Home

zaterdag 18 mei 2013

DIY bloempotje 🌺

Hi everyone!

Vanmorgen was ik al begonnen met het maken van een bloempotje. En vanmiddag ging ik gezellig samen met beau van http://www.reallifefashionista.blogspot.nl/ naar de kermis en stad!
Allebei waren we helemaal verslaafd aan de grijpmachines! Maar ja, geld raakt op ;(. Daarna gingen we naar de stad.
Daar heb ik een schrift gekocht, nodig voor samenvattingen voor school ^,^. Beau kocht Catrice Camouflage cream in 020 light beige en de Essence i love punk jumbo eyeliner pen, €2,59. Hier komen nog reviews over. Het was heel erg gezellig! Haha zo 2 bloggers onder elkaar :). Toen ik thuis was ging ik weer verder met het versieren van het bloempotje.
Benodigheden:
- bakje wat je mag versieren
- knutsel spullen
- bloemzaadjes
- potgrond
- lijm
Het enige wat je hoeft te doen is het balkje te versieren, potgrond er in te doen, zaadjes erin en klaar!
Het is heeel leuk en super simpel!
Veel plezier met maken en geniet van je mooie bloemetjes straks!

Kiss,
xbloggerloverx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike