Home

vrijdag 31 mei 2013

Beauty-face!

Hi everyone!

Omdat ik een paar beauty-bedrijven heb gemaild, moet ik of course een beauty artikel online plaatsen!
Zelf draag ik niet veel make-up (natural beauty)
Maar ik vind het wel om er mee bezig te zijn.
Hier een paar tips tegen puistjes:

- elke ochtend en avond je gezicht wassen.
- niet té veel make-up
- veel water drinken
- 10 minuutjes met je hoofd boven een bak gekookt water hangen (werkt echt!)

Zelf heb ik de face wash van de HEMA, hij is heel erg fijn! En zorgt dat je huid weer tot rust komt. (Zie foto).
Af en toe scrubben is ook heel erg fijn.
Wij hebben er thuis een van Sabon, die ruikt heel erg lekker (appel en lavendel), is heel fijn, en je krijgt er een perzik-zacht huidje van. 
Na het douchenis het ook fijn om je huid te verwennen! BodyButter/niveau! 
Ik ze bij de kruidvat gekocht, ze ruiken heel erg lekker en verzorgen de huid goed.
Qua make-up, doe niet te veel!
Zonder of met een klein make-up ben je ook mooi!
En als je make-up op doet:
- was het er 's avonds weer lekker af en doe er een nachtcrème op. Zo kan je huid weer lekker tot rust komen om de volgende dag weer te stralen.
- koop make-up wat niet op dieren is getest.
Ik hoop dat je er wat mee kunt!
Als je vragen hebt, mail me gerust:
xbloggerloverx@gmail.com

Kiss,
xbloggerloverx








Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike