Home

donderdag 30 mei 2013

Be Be-you-tiful!!

Hoi, ik ben Beau, en vandaag schrijf ik mijn eerste gastblogpost!
Vanaf vandaag ben ik gastblogger op www.xbloggerloverx.blogspot.nl, jippie! Iedere donderdag zal ik een post plaatsen. Ik heb zelf trouwens ook een blog, reallifefashionista.blogspot.nl. Ik hoop dat jullie het leuk vinden dat ik hier nu te gast ben! Het bericht van vandaag gaat over jezelf zijn. Hier een paar tips om prachtig te zijn!

Eigenlijk is er maar één tip, wees jezelf! Als je jezelf bent, ben je prachtig. Laat niemand je zeggen dat je dat niet bent. Je bent geweldig mooi, en geloof daarin! Verzorg jezelf goed, en believe. Als andere meiden zich allemaal hetzelfde kleden, hoef jij dat júist niet te doen, doe gewoon aan wat jezelf leuk vind. 

Hopelijk heb je weer wat xtraaaaa zelfvetrouwen haha!

XOXO Beau.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike