Home

maandag 13 mei 2013

Verslag van mijn vakantie!


Hi everyone!

Oh! Wat erg! Ik heb mijn blog verwaarloosd!
Al 2 weken niet geblogt o,O.
Maar ja, dan is het nu weer tijd voor een nieuwe blog! 
Ik dacht de vakantie is voorbij, een verslagje van de vakantie is wel leuk om op mij.n blog te zetten.
Hier komt ie:
Zaterdag: uitgeslapen tot half 10! ( 3 uur langer dan normaal heerlijk! ) verder de hele dag niks gedaan :)
Zondag: weer lekker uitgeslapen, dit keer tot 10 uur. Vandaag hebben we een dagje Texel geboekt :) eindelijk lekker uitwaaien aan zee! I love it!
Maandag: Texel! We vertrokken om 9.00 uur van huis en om half 12 gingen we met de boot. Voor ons hondje Fado was dit de eerste keer met de boot, ik hem lekker de hele bootreis op schoot gehad :) bijna de hele middag op het strand uitgewaaid Fado vond het ook leuk! ( zie foto ). 's Middags nog even naar een stadje geweest. Daar heb ik een beeldje van Texel gekocht :). 's Avonds gegeten bij paal 9 ( friet ^.^ ). Met de boot van 19.00 uur weer naar huis :(. Ik hoop dat ik snel weer naar een
eiland ga! I love the sea!
( Ik weet niet meer wat ik dinsdag en woensdag heb gedaan, lekker blond bezig weer ^,^ )
Donderdag: Shoppen in Amsterdam! Yeahh! I love shopping! Samen met mijn nicht ging ik met de trein naar Amsterdam. We gingen via Almere ( langs de Primark ). Helaas was het heel druk, alle leuke kleren waren zo ongeveer weg en alle maten waar ik in paste waren ook weg. Dus zijn we maar naar Amsterdam gegaan. We hebben geluncht bij de subway ( lekker! ). Als eerste gingen we naar de Bijenkorf. Toen we daar binnenkwamen zag ik gelijk een Louis Vuitton store! OMG!! Daar tegenover een Gucci store en als ik wat verder liep.....De Make-up store van Chanel! Ik was toen gewoon echt even in de 7e hemel :). Daarna gingen we naar de Kalverstraat. Daar heb ik een blouse-hemdje en een snor ketting gekocht!. Voor de rest: Hele leuke kleding maar allemaal beetje ordinair en hele grote maten :(. Met de trein van 18.00 uur weer naar huis gegaan. 19.30 uur weer @home.
Vrijdag: Vandaag niet fit ( verkouden, hoofdpijn, moe ). 's Middags had ik pianoles :) dat is altijd leuk! Ik hou echt van mijn piano <3. 
Zaterdag: Vandaag spullen pakken ( we gaan op vakantie naar de middle of nowhere ). Nog steeds niet fit zelfde verhaal als yesterday. Uiteindelijk 16.00 uur aangekomen op de camping. 's Avonds buffet gehad ( ik heb er echt helemaal niks van geproefd, komt door de verkoudheid ). 
Zondag: Heeeeeel slecht geslapen in de sleurhut ( caravan ^,^ ). Ik lag op een kluitje met mijn zusje 
( joepie -_- ). Vandaag de hele dag lekker niks gedaan. Heerlijk!
Maandag: Alweer lekker een hele dag niks gedaan en weer Heeeeeel slecht geslapen.
Dinsdag: We hebben besloten naar huis te gaan om de volgende redenen:
- Mijn zusje en ik allebei niet fit
- Iedereen moe
En
- Er komt slecht weer aan
Dus gingen we in plaats van vrijdag vandaag al weg.
Woensdag: uitgeslapen tot half 12 ( wegens ernstig slaaptekort!! ) 's middags lekker niks gedaan :). 
's Avonds gingen mijn ouders naar een blues festival en toen kwam mijn nicht oppassen ( waarmee ik ook naar Amsterdam ben geweest ). Samen film gekeken.
( ik weet niet meer wat ik donderdag heb gedaan ^,^ )
Vrijdag: Vandaag ging pianoles niet door :(. En toen verveelde ik me en toen ging ik de konijnen maar knippen/plukken/kammen. Nu zien ze er weer super cute uit!.
Zaterdag: Vandaag had ik een trouwfeest van mijn neef. Het was in een klein kroegje in kampen. Het was heel gezellig. Na het feest gingen we nog naar het tuincentrum ( joepie! -_- ) om bloemen te halen voor moederdag. 
Zondag: 1.01 uur: JOEPIE! Word ik wakker met oorpijn. WOEHOE! Leuke laatste dag van de vakantie -_-. Dus de hele dag op de bank gelegen. WOW.

Wow! Dat was echt lang! Maar dit was zo ongeveer mijn vakantie!
Hope you like it!

Kiss,
xbloggerloverx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike