Home

vrijdag 14 maart 2014

Buikspier challenge

Hi!

De laatste tijd ben ik veel bezig met sport en gezond eten.
Niet omdat ik wil afvallen, ik vind het leuk om mee bezig te zijn!
Ik word heel erg vrolijk van sporten en krijg er veel energie van, terwijl
de meeste mensen juist vermoeid raken van sporten.
Ook ben ik een zeer nieuwsgierig persoon (daarom lijkt het me leuk iets
in de journalistiek te gaan doen!). 
Nieuwsgierige mensen proberen graag dingen uit. 
Wat ik ga proberen, is puur voor de lol en om te kijken wat er verandert.
Maar wat ga ik nou doen?
Ik ga elke dag 10 buikspier oefeningen doen, 5 's ochtends en 5 's avonds.
Hoe ik dat doe: "Ik ga op de overloop liggen, klem mijn voeten om de trap, 
armen gekruist op mijn borst en met mijn buikspieren omhoog komen.
Ik ga dit proberen 4 weken (maand) vol te houden en kijken wat het resultaat is.
Dit kan iedereen! Doen jullie met me mee?
Als ik het leuk vind blijf ik hier mee doorgaan (:
Succes!


Liefs,
Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike