Home

zondag 30 maart 2014

Slam! Schoolawards

Hi!


Afgelopen vrijdag waren de Slam! schoolawards.
Er waren 5 scholen geselecteerd, waaronder die van mij :D
Met de hele school mochten we naar de "Heineken Music Hall".
Er werden 8 awards uitgereikt:
- lekkerste chick (ik vind 'lekker' geen respectvolle naam voor een knap meisje!)
- lekkerste gast
- coolste congiërge
- leukste groupselfie
- music talent award
- iets met een 'held' ofzo, had te maken met artsen zonder grenzen.
- leukste leraar.
Én natuurlijk de leukste school.
Onze school had de 'lekkerste gast' en de leukste groupselfie.
Het was een geslaagde dag (ik stond bijna vooraan!).
Helaas waren er ook dingen wat minder, het was er bijvoorbeeld heel erg benauwd.

Ook kwamen er verschillende artiesten optreden, stuk voor stuk niet zo mijn smaak.
Ondanks dat, de artiesten maakten er echt wat leuks van, dat maakt dit tot een echt onvergetelijke dag.
Ik wil slamfm heel erg bedanken voor deze leuke dag en de moeite die ze voor ons hebben gedaan.

Liefs,
Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike