Home

zaterdag 1 maart 2014

Shopblog Primark!

Hi!

Gisteren middag ben ik bij de Primark in Almere geweest :D
Ik ben helemaal geslaagd, ik laat jullie alles zien.
Ohja, mijn camera wordt met de dag slechter, dus de foto's kunnen van slechte kwaliteit zijn.
Ik zal beginnen met de schoenen, 3 paar in totaal.
Als eerste deze blauw met wit gestipte schoentjes (€4,00), hélemaal Maaike dit.










Daarna kwamen deze schatjes erbij (€4,00), ik kon ze niet laten liggen.

Tja, een echte schoenenfreak ben ik niet, maar deze (€8,00) waren ook zo leuk!

Qua schoenen kan ik weer mooi vooruit.
Bij schoenen horen sokken, die heb ik dan ook gehaald (€3,00).
Ook had ik een sportbroek nodig, er was niet veel keus, maar wat er was, was leuk.
Ik heb voor een grijze gekozen, de prijs was vrij gemiddeld, namelijk €10,00.
Ohja, de pijpen zijn dubbelgevouwen, het is een normale lange sportbroek.
Afdeling ondergoed was ook van de partij, omdat het toch niks kost, kun je beter maar wat meenemen :)
Als eerste 4 simpele onderbroekjes (€4,00).
En deze BH, ik vond hem zo leuk (€3,00).

Mijn gezichtsdoekjes waren ook op, daarom heb ik deze voor €1,50 meegenomen, kunnen we niks van zeggen.










Yes! Na een halfjaar zoeken, eindelijk een nieuwe toilettas (€6,00), deze is té leuk :)










Last but not least, een soort van luchtverfrisser (€1,50) maar dan anders.
Het is een flesje met geurwater, daar doe je stokjes bij en dan gaat de kamer lekker ruiken.
Omdat mijn nieuwe kamer naar verf en nieuw ruikt, had ik deze écht nodig.










GROEPSFOTOO! Haha, dit zijn al mijn nieuwe spulletjes, ik ben er heel erg blij mee!
Het totaalbedrag, *pakt rekenmachine*, €45,00.
Voor zoveel spullen, kunnen we hier echt niks over zeggen.


Dit was mijn shopblog, ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Liefs,
Maaike' 

1 opmerking:

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike