Home

vrijdag 21 maart 2014

De lente is begonnen!

Hi!

Vandaag is het 21 maart en dus is het vandaag officieel lente!
Ondanks dat we geen echte winter hebben gehad ben ik er erg blij mee.
Het leuke van de lente vind ik altijd dat alles weer tot bloei komt.
Van planten en dieren tot mijzelf. Heerlijk!


Ook betekent het dat we weer een nieuwe lente voorraad qua kleding mogen aanschaffen.
Ik ga binnenkort 'op jacht' naar shirtjes, hemdjes, vestjes en all stars.
Ik heb al een beetje op internet gekeken en vond deze twee tot nu toe de leukste.
 
Maar ik zal in de stad ook gaan kijken naar wat ik tegenkom.
Welke vind jij het leukst?

Ik heb in ieder geval alweer heel veel zin in de lente.
Fijne lente allemaal!

Liefs,
Maaike

P.S. Morgen komt er een DIY voor een kitkat-m&m-taart online!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike