Home

zondag 29 juni 2014

#zondagtagdag #fairytale #tag

Hi!

Ik was aan het zoeken naar leuke 'tags', uiteindelijk kwam ik op de blog van Teske.
Daar kwam ik de 'fairytale tag' tegen, ik vond hem erg leuk en dus heb ik hem overgenomen.
Enjoyy your #zondagtagdag #!

Rapunzel: Houd je ervan om buiten te zijn?
Als het mooi weer is ben ik graag buiten, ik fiets vaak op vrijdagavond samen met mijn vader naar het kanaal om te kijken of we de bever nog zien.
Maar als het koud en nat is buiten, mij niet gezien!


De wolf en de 7 geitjes: Ben je makkelijk voor de gek te houden?
Als ik goed wakker en helder ben niet. Maar als ik erg moe ben kun je me (bijna) alles wijsmaken, haha!

De Zeven Raven: Heb je broertjes of zusjes? Zo ja, hoe is je relatie met hen?
Ik heb één jonger zusje. Ik heb zoals de meeste broers en zussen een 'broers-zussen relatie' met mijn zusje. Dat houdt in: Af en toe ruzie met elkaar, maar samen kun je het ook erg gezellig hebben.

Doornroosje: Hoeveel uur slaap jij per nacht?
Ik denk 8-10 uur, als ik naar school moet, dan ben ik echt helemaal kapot 's avonds en kan ik zeker niet goed functioneren als ik maar 7 uur geslapen heb.


Belle en het Beest: Wat maakt een persoon mooi in jouw ogen?
Als iemand veel goede dingen doet of heeft gedaan, niet in de zin van presteren, maar dat een persoon veel voor anderen heeft gedaan.

De kikkerkoning: Wat vind je walgelijk?
Hoe mensen elkaar wereldwijd soms behandelen. Oorlog, racisme, verkrachting, pesten, noem maar op, eigenlijk te erg voor woorden.

Sjaak en de Bonenstaak: Welke planten staan in jouw huis?
In de woonkamer staan vaak bloemen, van mijn moeder. Ik heb/had op mijn dakterras ook wat bloemetjes en plantjes, maar ik was ze vergeten..

De Gelaarsde Kat: Heb je huisdieren?
Ja, een kat, een hond en een konijn.


Sneeuwwitje: Beschouw je jezelf als mooi?
Nee, niet echt. Ik zit in de puberteit, mijn lichaam is flink in verbouwing. Onzekerheid hoort er ook bij.

Blauwbaard: Noem een zwakte in je karakter.
Ik ga te snel in de verdediging, als iemand iets tegen me zegt wat niet klopt of waar ik het niet mee eens ben, krijgt diegene behoorlijk wat feiten over zich heen, hihi, ik ga hier wel aan werken!

Pinokkio: Wat is je grootste wens?
Dat ik nog een lang en gelukkig leven heb/krijg, met liefde en vriendschap.

Roodkapje: Vertrouw je onbekenden snel?
Nee. Ik ben echt heel voorzichtig. Het duurt soms best lang voordat ik iemand écht vertrouw, maar een onbekende, never dat ik die snel vertrouw.

Peter Pan: Wat is je mentale leeftijd?
Weet ik veel, moeilijk om over mezelf te zeggen. Dan houdt ik het op 14, want dat is ook mijn echte leeftijd.

De Sterrendaalders: Wat is je meest waardevolle bezit?
Ik hecht niet per sé waarde aan een 'ding'. Ik vind familie en vrienden veel belangrijker, maar dat is geen bezit. Dan mijn gezondheid, die is prima én mijn bezit, hihi!

Golden Mary en Pitch Mary: Ben je meer een lui persoon of werk je juist hard.
Meer lui, heel erg lui zelfs, heel, heel, heel erg lui. Maar als het moet, kan ik ook hard werken (maar aleen als het écht moet!)

De Stukgedanste Schoentjes: Vind je het leuk om naar feestjes te gaan?
Zeker! Ik heb er niet meer zoveel..
Maar als ik een feestje heb vind ik dat altijd erg gezellig.

De Nieuwe Kleding van de Keizer: Geef je veel om je kleding?
Ik geef wel veel uit aan mijn kleding, telt dat ook? Nee, grapje. Ik vind het wel belangrijk, dat zeker, maar niet het belangrijkste.

Het Knappe Snijdertje: Vind je jezelf dapper/moedig?
Met enge films en in het donker, mwah.
Maar ik ben pas in mijn eentje tegen de 2 grootste bitchen uit mijn klas ingegaan, en ik kreeg mijn zin nog ook! Dat vond ik best moedig van mezelf, maar vooral omdat niemand dat van mij had verwacht.

De Prinses op de erwt: Ben je gevoelig?
Heel erg. Voor sfeer bijvoorbeeld, als er ergens een hele verdrietige sfeer hangt, ben ik ook verdrietig. Ook voor huilende mensen, als ik dat zie, krijg ik zelf ook tranen.


Dit was de #tag voor deze #zondagtagdag! Ik vond hem leuk.
Ik kende echt meer dan de helft van de sprookjes niet, haha.

Liefs,
Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike