Home

dinsdag 26 augustus 2014

Shopblog Frankrijk

Hi!

Ik ben alweer een tijdje terug van vakantie.
Nu de shopblog, ik heb 3 dingen gekocht.
Als eerste een jurkje:




Ik houd van dit cute mouwtje!


Eindelijk een jurkje wat me een beetje leuk staat!


Zo mooi, zo mooi!


Ik heb het jurkje gekocht bij een klein boetiekje in 'Vaison La Romaine'.
Op de markt in Nyons heb ik 2 dingen gekocht, als eerste een paar espadrilles.


Ze zijn koraalrood/roze, een mooie, zomerse kleur.


Ze zitten fijn en lopen heerlijk!


Als laatste heb ik een zilveren kettinkje met een G-sleuteltje gekocht.


 Ik vind hem zo mooi! Ik heb hem altijd om, behalve met sport of andere 'actieve/gevaarlijke' dingen.


Het slotje.

Dit waren de dingen die ik in Frankrijk heb gekocht. Ik ben er erg blij mee!

Hebben jullie ook nog leuke dingen gekocht op vakantie?

Liefs,
Maaike


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike